
O carieră în departamentul de service poate începe ca ucenic cu multiple oportunități de a deveni specialist de service sau chiar și manager de atelier și nu numai. Vei primi pregătirea de specialitate de care ai nevoie pentru a lucra la mașini de înaltă tehnologie - de la o mașină de tuns iarba la o combină de recoltat furaje, de la un tractor la un sistem de direcție ghidat prin satelit.
În acest rol, coordonezi echipa de service care consiliază clienții cu privire la reparații și upgrade-uri - pe teren și în atelier. Așadar, direcționezi calitatea serviciilor și profitabilitatea, având ca obiectiv satisfacția totală a clienților.
Efectuezi lucrări de diagnosticare, reparații în service și lucrări de întreținere a echipamentelor deținute de clienți și distribuitor, consultând clienții cu privire la ajustările și actualizările optime ale mașinilor.
Efectuezi diagnosticări complexe și reparații în service pentru mașini specifice (tractoare, echipamente pentru îngrijirea culturilor, recoltare, echipamente agricole de precizie sau echipamente pentru gazon). Consulți clienții cu privire la ajustarea și actualizarea optimă a mașinilor. Acționezi ca un contact de specialitate pentru colegi și clienți.
Utilizezi puterea conectivității mașinii și a instrumentelor de asistență conectată John Deere pentru a asigura disponibilitatea și performanța mașinii prin contracte de service.
Vei afla totul despre postul de tehnician de service la reprezentanță, în combinație cu cursurile unei școli de formare tehnică. Colaborezi cu un mentor la reparațiile de bază ale echipamentelor agricole sau pentru gazon și participi la instruirea tehnică.
Posturile și descrierile acestora enumerate pe acest site sunt doar exemple - posturile reale disponibile la reprezentanțe pot varia. Orice discuții cu privire la problemele legate de angajare la reprezentanțe se desfășoară strict între solicitant și reprezentanță, la fel ca și solicitările de angajare și interviurile ulterioare.