Coronavirus Update Center

John Deere Information

Suntem alături de cei care țin lumea în mișcare

Pandemia COVID 19 ne supune pe noi toți la provocări fără precedent. Ne-am angajat să protejăm sănătatea angajaților, clienților, dealerilor, furnizorilor și a comunităților în care trăim și lucrăm. Facem tot ce ține de noi pentru a continua producția și pentru a livra serviciile clienților noștri. Mulțumim celor care lucrează pentru a asigura hrană, pentru a livra servicii esențiale și pentru a ne menține în siguranță.

Aveți grijă de voi și păstrați-vă sănătoși!

Monitorizare de la Distanță

Monitorizare de la Distanță

Starea de funcționare a mașinii dumneavoastră este monitorizată de la distanță de specialiștii IPSO prin intermediul instrumentelor de Asistență Conectată - John Deere Connected Support, cum ar fi Expert Alerts și Machine Dashboard. Dacă platforma indică faptul că ceva nu este în regulă cu utilajul, veți fi contactat imediat și veți primi asistența proactivă de care aveți nevoie pentru a minimiza riscul de oprire și a vă permite să vă continuați activitatea.

Asistenta de la distanta pentru configurarea utilajului

Asistenta de la distanta pentru configurarea utilajului

Funcția de Accesare a Display-ului de la Distanță - Remote Display Access, poate reduce semnificativ timpul de configurare al utilajului dumneavoastră. Aceasta permite expertului IPSO să se conecteze la monitorul din cabină pentru a vă ajuta cu configurarea. De asemenea, permite expertului IPSO, să vă ofere asistență pentru îmbunătățirea performanței și va facilita comunicarea cu echipa de service, dacă vă confruntați cu probleme, contribuind la maximizarea timpului de funcționare.