Job ManagementTehnologia Ag de precizie

  • Comunicaţi în scris lucrările către echipa dumneavoastră prin MyJobs app
  • Reduceţi semnificativ apelurile telefonice
  • Nici o informaţie pierdută
  • Nici o eroare de comunicare
  • Calitate înaltă a executării lucrării
Imprimare
SUBSTITUENT TEXT ALTERNATIV

Conectaţi-vă cu ceilalţi

Cu MyJobConnect vă puteți coordona mai bine angajații și creșteți productivitatea afacerii, reducând la minimum sursele de erori. MyJobConnect include două aplicații pentru dispozitivul dumneavoastră inteligent: MyJobsManager și MyJobs. Prin completarea prealabilă și sincronizarea datelor din contul dumneavoastră din Centrul de Operațiuni, planificarea unei lucrări noi implică doar câteva clicuri și garantează că datele sunt consecvente și actuale. 

Managementul conectat al fermei

Cu MyJobsManager vă puteţi planifica digital şi din timp lucrările cu ajutorul unei vizualizări de tip calendar intuitiv. Dacă planificarea se modifică, puteţi pur şi simplu să mutaţi toate detaliile cu funcţia glisare şi fixare la o nouă dată. Vizualizarea de tip tablou de bord vă pune la dispoziţie un rezumat administrativ al operaţiunilor zilnice, astfel încât să puteţi monitoriza uşor progresul lucrărilor şi să identificaţi rapid zonele care necesită o atenţie specială.

Aplicaţia MyJobs oferă operatorilor dumneavoastră o vedere de ansamblu dedicată asupra lucrărilor pe care trebuie să le realizeze în ordinea corectă. Toate detaliile necesare sunt mereu la îndemână, fără documente inutile. Acest lucru contribuie la reducerea erorilor de comunicare şi a apelurilor de urmărire. Finalizarea lucrării se raportează prin doar câteva clicuri. Din moment ce toate datele sunt înregistrate în timp real în Centrul de Operaţiuni, puteţi crea un raport rezumativ al lucrării şi puteţi prelucra datele pentru facturarea ulterioară.