Comunicat de presă februarie 10, 2025
John Deere extinde soluțiile de autoreparare

Walldorf, februarie 2025 – John Deere a anunțat pași semnificativi în susținerea capacității clienților de a-și întreține și repara utilajele din domeniul agricol și din cel al construcțiilor. Soluțiile digitale vor fi disponibile în SUA în a doua jumătate a acestui an. Fermierii europeni vor beneficia, de asemenea, de aceste funcționalități noi. Îmbunătățirile vor oferi și mai multă susținere clienților și atelierelor independente de reparații, inclusiv permițând reprogramarea unităților de control electronice produse de John Deere.
Trebuie menționat faptul că în unele cazuri, condițiile cadrului legislativ pentru piețele din SUA și din UE sunt diferite. În Europa, se aplică reglementările RMI (Repair and Maintenance Information) (Informații privind întreținerea și repararea). În UE, 27 de reglementări UE diferite încadrează legal dreptul la reparații pentru industria echipamentelor agricole. Aceste reglementări enumeră toate datele care urmează să fie distribuite atelierelor de service sau operatorilor independenți. Datele sunt disponibile pentru numeroase modele ale anului pe site-ul web John Deere Repair and Maintenance Information. Acestea includ, printre altele:
- John Deere Bookstore - pentru vizualizarea gratuită a manualelor operatorilor și pentru achiziționarea manualelor tehnice (https://techpubs.deere.com)
- John Deere University - furnizarea de materiale de instruire (https://jdu.deere.com)
- Service Gard - disponibilitatea instrumentelor speciale (https://servicegard.deere.com)
- Partscatalog - catalog de piese de schimb online (https://partscatalog.deere.com/jdrc)
- ReadyTo - furnizarea de instrucțiuni de diagnosticare și de reparare
Noile funcționalități extind în principal opțiunile de reparare din SUA. Cu toate acestea, funcționalitățile au fost adăugate și la RMI din Europa, care astăzi oferă deja numeroase opțiuni. O caracteristică nouă este integrarea în John Deere Operations CenterTM. Aceasta înseamnă că fermierii pot utiliza Operations Center nu numai pentru a-și gestiona datele câmpurilor și ale utilajelor, ci și pentru informații privind utilajele și întreținerea. Extinderea oferă o platformă centralizată, prietenoasă cu utilizatorul, cu o gamă complexă de instrumente pentru întregul ciclu de viață al utilajelor. Noile caracteristici includ:
- Equipment Mobile - o aplicație gratuită cu informații ample despre utilaje, inclusiv manuale de piese de schimb și ale operatorilor, programe de întreținere, informații de referință rapidă, căutarea codurilor de eroare și actualizări de software pentru utilajele conectate 4G selectate.
- Shop.Deere.com - disponibil momentan în Regatul Unit și în Irlanda, pentru găsirea și achiziționarea de piese online
- Ghiduri de referință rapidă - oferă diverse videoclipuri instructive și sfaturi privind întreținerea
- Customer Service ADVISOR - oferă manuale digitale gratuite pentru clarificarea și actualizarea codurilor, pentru citirea datelor de diagnosticare și pentru efectuarea calibrărilor limitate
Cele mai recente îmbunătățiri demonstrează faptul că John Deere lucrează continuu pentru a-și îmbunătăți produsele. Compania este deja lider în furnizarea de resurse pentru autoreparare. Cu noile opțiuni, fermierii înșiși pot contribui și mai mult la perioadele active ale utilajelor lor.